تقدیر از کارکنان فوریت‌های پزشکی اندیکا

جمعی از مسئولان اندیکا به همراه رئیس فوریت‌های پزشکی با حضور در پایگاه اورژانس جاده‌ای قلعه خواجه از کارکنان زحمتکش این نهاد تقدیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمعی از مسئولان اندیکا به همراه کارکنان و رئیس فوریت‌های پزشکی ضمن حضور در پایگاه اورژانس جاده‌ای قلعه خواجه از کارکنان زحمتکش این نهاد تقدیر کردند.

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا  در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پرسنل تلاشگر ودلسوز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵، فعالیت بدون وقفه شما در طول شبانه روز، گرما و سرما و شرایط سخت، باعث ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه می‌شود که این خود کاری بزرگ و قابل تحسین است.

او ضمن برشمردن حرفه سخت و طاقت فرسای فوریت‌های پزشکی به عنوان فعالیتی جهادگرانه در عرصه سلامت، از پرسنل ۱۱۵ به عنوان جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت نام برد که آگاهانه و شجاعانه وارد میدان پرمشقت امداد و نجات شده اند و در این راه حتی از بذل جان خویش دریغ نکرده اند.

کاظمی  در ادامه برای تمامی کارکنان زحمتکش فوریت‌های پزشکی سراسر کشور، آرزوی موفقیت و پیروزی نمود و از خداوند متعال برای ادامه این مسیر، سلامتی و تندرستی آنان را خواستار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید راه خدمت فوریت‌های پزشکی اندیکا، شهید حمید احمدی بر لزوم زنده نگه داشتن یادوخاطره شهیدان راه خدمت تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.