حضور در مراسم فاتحه و عزا بهانه‌ای برای سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری زن و شوهری خبر داد که با حضور در مراسم عزاداری و خاکسپاری اقدام به سرقت محتویات خودروی افراد عزادار می‌کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ پرویز نظری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در باغ فردوس کرمانشاه، تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده پی بردند سرنشینان ۲ دستگاه خودروی تیبا و ام وی ام با مراجعه به مراسم خاکسپاری و فاتحه خوانی و شناسایی خودرو‌هایی که از ایمنی لازم برخوردار نیستند اقدام به سرقت محتویات آن‌ها می‌کنند.

سرهنگ نظری بیان کرد: کاراگاهان پلس آگاهی در ادامه تحقیقات خود زن و شوهری را شناسایی کردند که در سرقت‌های رخ داده نقش اصلی را داشتند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد دستگیر شده عنوان کردند سرقت‌های انجام شده با همدستی شخص دیگری که صاحب خودروی ام وی ام است انجام شده است، از تلاش برای دستگیری این فرد خبر داد و گفت: طبق استعلام‌های انجام شده خودروی متعلق به همدست زن و شوهر دستگیر شده در استان گلستان حکم توقیف داشته است.

او افزود: بررسی‌های تکمیلی پلیس آگاهی نشان می‌دهد زن سارق با کارت‌های سرقت شده‌ای که رمزشان هم کنارشان بوده اقدام به خرید مقداری طلاجات کرده است.

سرهنگ نظری با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص فعالیت مجرمانه این باند ادامه دارد، گفت: افرادی که محتویات خودروی آن‌ها در باغ فردوس کرمانشاه مورد سرقت قرار گرفته برای اعلام شکایت به شعبه ۴ مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست پس از ترک خودرو از قفل بودن درب‌های آن و بالا بودن شیشه‌ها مطمئن و از قرار دادن اشیای باارزش مانند گوشی تلفن همراه، کارت‌های بانکی همراه با رمز، کیف، طلاجات در داخل خودرو اجتناب کنند.


کشف ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق

فرمانده هنگ مرزی پاوه از مهار و توقیف احشام و کشف مقادیری کالای قاچاق در نوار مرزی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ رسول سرابخشکه گفت: مرزداران هنگ مرزی پاوه طی چندین عملیات منسجم با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، موفق شدند شش دستگاه تلویزیون، یکصد و چهل و دو دستگاه حشره کش برقی، هشتاد هزار نخ سیگار و دو هزار بسته توتون را کشف و ضبط کنند.

او گفت: به همین منظور دوازده رأس احشام (گوساله) نیز مهار و توقیف شد.

فرمانده هنگ مرزی ثلاث باباجانی از موفقیت مرزداران این هنگ در مهار و توقیف بیست و هشت رأس احشام (گوسفند و بز) خبر داد و گفت:کارشناسان ارزش ریالی مجموع موارد مکشوفه هر دو هنگ مرزی را سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار