نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:

برخورد عاقلانه و معتدل بهترین راهکار برای حل مشکلات است

حجت الاسلام محامی گفت: برخورد عاقلانه و معتدل بهترین راهکار برای حل مشکلات است و باید از جنجال در امور پرهیز شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با مولوی یعقوب حسین‌بر یکی از علمای شهرستان خاش اظهارداشت: لازم است پیشرفت‌های این شهرستان در دوران بعد از انقلاب اسلامی در قالب‌های مختلف از جمله مقاله، همایش، سمینار و نشست‌های مختلف برای آگاهی عموم مردم جامعه معرفی شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های خاش افزود: با تشکیل کارگروه‌هایی، مسائل و مشکلات منطقه را شناسایی و بررسی کنید و سپس برای حل آن راهکارهای علمی ارائه دهید.

امام جمعه زاهدان ضمن تاکید بر لزوم برخورد عاقلانه و معتدل با مسائل، تشریح کرد: اگر فردی از منظر نظام بدون در نظر گرفتن سابقه، فرهنگ، نیازها و مشکلات مردم در یک منطقه، به طرح بایدها و نبایدها بپردازد کافی نیست و برعکس گاهی عده‌ای بدون توجه به سوابق، خدمات و محدودیت‌های نظام، سر و صدایی برپا کرده و فقط به تعبیری «دِق دلشان را خالی می‌کنند» اما کاری پیش نمی‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین محامی ادامه داد: ما نیازمند ترکیب این دو نگاه هستیم تا یک نتیجه معتدل به دست بیاید و هم نظام، سیاست‌ها و خدماتش در نظر باشد و هم مردم با سوابق، فرهنگ و مشکلات‌شان مورد توجه قرار گیرند و نهایتا راهکارها ارائه شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: برای ایجاد موج در جامعه و ایفای نقش موثر در رشد و پیشرفت منطقه، باید تک صدایی به چند صدایی تبدیل شود و همچنین توان و ظرفیت بر روی موضوعات مهم متمرکز شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار