صدور ۲۱ هزار سند مالکیت برای واحد‌های روستایی ملایر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر از صدور ۲۱ هزار سند مالکیت برای واحد‌های مسکن روستایی ملایر تا کنون خبر داد.

صدور ۲۱ هزار سند مالکیت برای واحد‌های روستایی ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سوری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با اشاره به اینکه ملایر با ۲۰۸ روستای ۲۶ هزار واحد مسکونی روستایی دارد اظهار کرد: از این تعداد تاکنون ۱۷ هزار واحد آن مقاوم‌سازی شده است.

او با بیان اینکه شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان ۶۵ درصد است و در استان جایگاه خوبی را داریم گفت: با تکمیل ۲ هزار واحد دیگر تا پایان امسال این شاخص به ۷۲ درصد خواهد رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان ملایر با بیان اینکه با توجه به سیل سال گذشته تعددی زیادی از واحد‌های شهرستان تخریب شد گفت: در این زمینه نیز تعدادی زیادی از واحد‌های تخریبی امسال با اعتبارات و تسهیلات بانکی احداث، بهسازی و یا تعمیر شده است.

این مسئول افزود: یک‌هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی خسارت‌دیده در روستا‌های این شهرستان احداث شد و ۶۲۱ واحد مسکونی نیز در حال بازسازی است که طی دو ماه آینده افتتاح می‌شوند.

سوری با بیان اینکه در حال حاضر شاخص صدور صند مالکیت روستایی در این شهرستان ۷۵ درصد است گفت: تاکنون حدود ۲۱ هزار سند مالکیت برای واحد‌های روستایی این شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده است و ملایر از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد.

او با اشاره به وقفی بودن ۶۳.۵ درصد از اراضی این شهرستان خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ روستای این شهرستان موقوفه بوده که در این راستا ضرورت دارد متقاضیان از طریق اداره اوقاف نسبت به تعیین تکلیف املاک خود برای صدور سند مالکیت اقدام لازم را داشته باشند.
منبع فارس
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.