دفاع مقدس نماد سرافرازی ملت ایران برای نسل‌های آینده است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دفاع مقدس سرمایه عظیم و نماد عزت و سرافرازی ملت ایران برای نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) ساری با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس سرمایه عظیم و ماندگار و ذخیره‌ای متعالی در دوران مختلف است که سال هاست از آن بهره می‌بریم و برای نسل‌های آینده عبرت، درس و آموزش خواهد بود.

او افزود: ۸ سال دفاع مقدس نماد عزت و سرافرازی ملت ایران و رزمندگان سلحشور انقلاب اسلامی بود و امروز نیرو‌های نظامی ایران با اقتدار و مقاوم‌تر از گذشته از مرز‌های کشور حراست می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت در رفتار را به نمایش گذاشتند به طوری که عزیزترین داشته خود را که همان جان شیرین است در طبق اخلاص گذاشته و تا آخرین قطره خون از کیان این سرزمین دفاع کردند.

امام جمعه ساری به توافق ننگین امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی جنایت کار هم اشاره کرد و افزود: کاخ سیاه صحنه گردان اصلی این توافق بود و هدف اصلی آن‌ها برهم زدن نظم منطقه خاورمیانه و امنیت ایران اسلامی است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: دشمنانی که چشم طمع به ایران اسلامی دوخته اند بدانند توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود و چشم طمع آن‌ها کور می‌شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط سخت اقتصادی در کشور و استان اشاره کرد و افزود: در شرایطی که تامین نیاز‌های اساسی مردم نیز دشوار شده است عده‌ای سودجو با احتکار، فرصت طلبی، فساد و غارت اموال بیت المال آب به آسیاب دشمنانی که ملت ایران را تحریم کرده اند می‌ریزند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به آموزش مجازی دانش‌آموزان ضروری است که والدین برای همراهی و مصونیت فرزندان، دانش و اطلاعات خود در زمینه فضای مجازی و تهدیدات و آسیب‌های آن را به روز کنند.

آیت الله محمدی لاپینی افزود: همراهی و هماهنگی والدین با سیستم آموزش مجازی وزارت آموزش‌و پرورش نه تنها باعث بالا رفتن سطح آموزش و یادگیری دانش‌آموزان می‌شود بلکه بهترین مانع برای جلوگیری از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی علیه دانش‌آموزان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آسیب‌های فضای مجازی در شبکه‌های تلویزیونی دانش آموزان را تهدید نمی‌کند، گفت: وزارت آموزش و پرورش یا دولت می‌تواند با پرداخت تمامی هزینه‌ها حداقل دو شبکه تلویزیونی را ۲۴ ساعت برای آموزش دانش آموزان در نظر بگیرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار