انفجار در مسیر کاروان آمریکایی در عراق

یک کاروان نظامی ارتش تروریست آمریکا در استان صلاح‌الدین عراق با بمب‌های کنار جاده‌ای هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صابرین نیوز، یک کاروان نظامیان آمریکایی حین خروج از یکی از پایگاه خود در سامرا هدف انفجار یک بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت و در پی این حادثه دست‌کم یک نظامی آمریکایی و یک نیروی امنیتی از شرکت عراقی «بوابة الخلیج» به شدت مجروح شدند.

صابرین نیوز اعلام کرد این کاروان نظامی حامل تجهیزاتی برای بالگرد‌های آپاچی بوده که به سوی پایگاه ویکتوریا در عراق در حال حرکت بود به طور گسترده‌ای آسیب دیده است.

این در حالی است که السومریه نیوز نیز پیش‌تر گزارش داده بود یک منبع امنیتی در عراق روز پنج‌شنبه گزارش داد که دو کاروان نظامی آمریکا هنگام عبور از منطقه اللطیفیه و ابوغریب در اطراف بغداد در معرض انفجار دو بمب کنار جاده‌ای قرار گرفتند.

به گفته این منبع و براساس اطلاعات اولیه این انفجار به وقوع خسارت مادی منجر شده و تلفات جانی نداشته است.

طی مدت اخیر و پس از شهادت سپهبد سلیمانی به دست نظامیان تروریست آمریکا، انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای در مسیر کاروان‌های نظامی این کشور افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۱ ۱۶ دی ۱۳۹۹
هنوز روزای خوبشونه بزودی چنان تلفات امریکا بالا خواهد رفت ک محبور ب خروج از منطقه خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۴۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
هفت تا هشت سال ارتش سنتکام آمریکا با حمایت های مستشاری و لجستیک و هلی برن فرماندهان عالی رتبه داعش این کار را میکردند...............حالا با روش رزمی معکوس نظامی این نیروهای عراقی هستند که این کار را میکنند و اصلاً معلوم نیست چرا؟ و به چه؟ دلیل نیروهای ارتش سنتکام در عراق حضور دارند؟ و چرا؟ خاک های اشعال کرده عراق را ترک نمیکنند؟ البته بیادمان آمد که رئیس هیئت حاکمه ایالات منفجره آمریکا احمق درجه یک ترامپ فرمایش کرده بودند که به عراق نیامده اند که بروند آمده اند که بمانند و تا چاه های نفت و گاز عراق را خشک نکنند از عراق نمی روند.................
آخرین اخبار