قصرشیرین مظهر صلابت و ایثار

فرماندار قصرشیرین گفت : شهرستان مرزی قصرشیرین مظهر صلابت و ایثار و جای جای این منطقه مطهر به خون شهیدانی است که برای پایداری نظام اسلامی جانانه جنگیدند و دفاع کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : آوازه پایمردی مردمان قصرشیرین برای تمام ملت ایران شناخته شده است.

او گفت : اولین تیری که از سمت دشمن به کشورمان از قصرشیرین وارد شد، نخستین شهید از قصرشیرین و اولین رزمنده‌ای که در برابر دشمن اسلحه به دست گرفت از این شهرستان مرزی بود.

تاتار گفت: قصرشیرین در جریان جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی به سرکردگی ایادی استکبار در آمریکا و اروپا به طور کامل تخریب شد که مردمان غیور و باصلابت و مدافع و مرزدار این منطقه بعد از تحمل سال‌ها رنج آوارگی بعد از جنگ به دیار خود بازگشتند و شهر را بازسازی کردند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: قصرشیرینی‌ها مرزدارانی هستند که برای پیشرفت ایران اسلامی در این منطقه زندگی می‌کنند.

تاتار گفت: موقعیت راهبردی قصرشیرین با داشتن مرز‌های خسروی و پرویزخان با کارکرد‌های اقتصادی بالا و از فعال‌ترین گذرگاه‌های مرزی کشورمان برای انجام مبادلات مرزی و ظرفیت‌های آب و هوایی و وجود رودخانه الوند و خاک حاصلخیز و باغات و نخیلات قصرشیرین را یک شهرستانی متمایز قرار داده است.

او ادام داد: قصرشیرین نگین درخشان غرب کشور و نظام جمهوری اسلامی و محل ایثار و فداکاری رزمندگانی است که نام و آوازه پایمردیشان زبانزد خاص و عام است.

فرماندار قصرشیرین گفت: قصرشیرین فرماندهان دلاوری داشته و نیاز است که نویسندگان دست به قلم قصرشیرین و جبهه‌های غرب این شهرستان مهم را بیش از پیش برجسته کنند.

او گفت: اسکان در روستا‌های نوار مرزی دغدغه دولت است و با تلاش دولتمردان و همکاری مردم و نیرو‌ها خوشبختانه مجوز ساخت روستا‌های بازسازی نشده برای درجا سازی و بازگشت مردم ابلاغ شده و مردم می‌توانند بار دیگر در این مناطق ساکن شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار