مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۷۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان ایلام پرداخت شد

شیرخانی گفت: تاکنون از ۲۱۶ میلیارد تومان سهم استان ایلام از تسهیلات کرونا، ۷۲ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان ایلام ، تاکنون بیش از ۷۲ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به واحد‌های آسیب دیده پرداخت شده است.

او بیان کرد: استان ایلام از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، دارای رتبه اول کشور در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا است.

شیرخانی اظهار کرد: کل افراد واجد شرایط ۱۳ هزار و ۵۰ پرونده با اعتبار بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان بوده که برای دریافت تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریع‌تر با کمک دستگاه‌های تخصصی اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افزود: جذب این تسهیلات در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا به صنوف مختلف موثر واقع شود.

شیرخانی مطرح کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم کرده است.

او بیان کرد: صاحبان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت کرده‌اند ، در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir در قسمت تسهیلات کرونا با ثبت کد ملی ثبت نام می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.