پرداخت بیش از ۶۴ میلیارد تومان به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در زنجان

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون ۶۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جعفری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۴ رسته شغلی برای دریافت تسهیلات مشخص شده‌اند، گفت: تسهیلات به مشاغل آسیب دیده به منظور تامین بخشی از هزینه‌های کارگری واحد‌ها و همچنین تامین هزینه‌های جاری ارائه می‌شود.

اوبا بیان اینکه سهم استان زنجان، ۱.۲ از کل اعتبار کشوری است، گفت:این رقم در حالی است که تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح ارائه تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا در استان زنجان ۱.۸ کل ثبت نام کنندگان کشوری بوده و به لحاظ ریالی نیز ۱.۵ درصد کل درخواست‌های ثبت شده در کشور است.
 
مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، یادآور شد: تاکنون ۹ هزار و ۵۵۳ پرونده در سامانه ارائه تسهیلات ثبت شده که رقمی بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان است که تاکنون رقمی معادل ۶۴ میلیارد  و پانصد میلیون تومان پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.