بسته حوادث (بیست و نهم شهریورماه ۹۹):

واژگونی مینی‌بوس در مشهد هشت مجروح برجای گذاشت/ مهار آتش سوزی در کارگاه ضایعات پلاستیکی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و نهم شهریور ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حمل و نقل درون‌شهری صبح امروز ۲۹ شهریور در مشهد هشت مجروح برجای گذاشت.
 
او افزود: این حادثه ساعت هفت صبح امروز در بلوار آزادی مشهد واقع در محدوده شمال شرق این کلانشهر رخ داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: مصدومان حادثه با استفاده از سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد انتقال داده شده‌اند.
 

آتش سوزی سنگین یک کارگاه در مشهد مهار شد

 
آتشپاد سوم مرتضی باقری مدیر منطقه ششم سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی واقع در حومه این کلانشهر با تلاش ده‌ها آتش‌نشان مهار شد.

او افزود: این حریق دیشب در منطقه پنجتن مشهد رخ داد، ۳۰ آتش‌نشان بلافاصله از شش ایستگاه به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و خودرو توربوفن به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر منطقه ششم سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: حریق در داخل سوله فرآوری ضایعات پلاستیکی به وسعت ۶۰۰ مترمربع رخ داده بود و در حال سرایت به سایر سوله‌ها بود که با تلاش آتش‌نشانان به سرعت مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

باقری بیان کرد: این آتش‌سوزی گسترده خسارت جانی در پی نداشت و کارگاه محل حادثه فاقد هرگونه سامانه اعلام و اطفای حریق و حتی بیمه‌نامه آتش‌سوزی بوده است.

او تصریح کرد: علت دقیق وقوع این حریق، توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

خبر در حال بروز رسانی...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.