رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه گیلان :

مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف به صورت مجازی برگزار می‌شود

قربانیان گفت: مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف ، نیمه اول آبان ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد مهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی  به مدت دو روز در آستان خواهر امام رشت برگزار شد و رتبه‌های برتر بخش خواهران چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان معرفی شدند.

او  با بیان اینکه در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم گیلان ۴۰ خواهر و ۴۲ برادر قاری و حافظ باهم رقابت کردند، افزود: این دوره از مسابقات در ۹ رشته حفظ ۵ جز، حفظ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جزء و کل، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، تفسیر قرآن کریم برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در باره نفرات برتر بخش خواهران این دوره از مسابقات، گفت: در رشته حفظ ۵ جزء عاطفه پاینده از لاهیجان رتبه اول و لیلا عیسی زاده از آستارا رتبه دوم را کسب کردند.

قربانیان افزود: در رشته حفظ ۱۰ جزء، مریم صنعتی از لنگرود، مریم هاشمیان از فومن و سکینه علیزاده از لاهیجان رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

او گفت: در رشته حفظ ۲۰ جزء، کبری خوش سرشت از لنگرود رقیه رضایی از ماسال رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: در رشته حفظ کل سیده زینب تقوی پور و فاطمه قلی زاده از رشت و فرزانه صادقی از تالش اول تا سوم شدند.

قربانیان گفت: در رشته ترتیل افسانه دنیایی از آستارا اول، ندا نوان مقصدوی از لاهیجان دوم و صفورا عطا بخش از لاهیجان سوم شدند.

او افزود: در رشته قرائت، سمیه آصفی از تالش، زینب پیدا از آستارا و سیده فاطمه صلواتیان از لاهیجان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: مسابقات رشته دعاخوانی و تواشیح، ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال شده است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.