معارفه نهمین امام جمعه تفرش

امام جمعه جدید شهرستان تفرش با استقبال مردم و مسئولان وارد تفرش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه جدید تفرش با استقبال مردم و مسئولین وارد تفرش شد و در مراسمی رسما به عنوان نهمین امام جمعه شهرستان تفرش پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و جایگزین حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه سابق تفرش و مدیر فعلی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در استان مرکزی شد.

معارفه نهمین امام جمعه تفرش

حجت الاسلام هادی میرزایی اردیبهشت ماه ۹۸ جایگزین حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اسبق تفرش شد که به علت بیماری از این سمت کناره گیری کرده بود و ۱۲ تیرماه ۹۹ به سمت مدیر دفتر نمایندگی سیاست گذاری ائمه جمعه در استان مرکزی منصوب شد و بعد از انتصاب چند وقتی در هر دو سمت انجام وظیفه می‌کرد.

حجت الاسلام نوری معاون سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم تودیع و معارفه گفت: اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی صورت گرفت و هم اکنون نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور در حال برگزاری است که خودش برکات زیادی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن هم منشا خیرات و برکات بوده است.

حجت الاسلام میرزایی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در استان مرکزی هم گفت: نماز جمعه در طول ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده است امروز به برکت انقلاب اسلامی میتواند درخواست‌های مردمی را نهادینه کند.

فراهانی فرماندار تفرش هم در این مراسم هم گفت: تمام مسئولین همپای امام جمعه با همت بلند خود آماده حل مشکلات مردم اند.

حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه تفرش هم ۳ برنامه شاخص فرهنگی بصیرت افزایی و مسائل جاری و عمرانی شهرستان تفرش را از برنامه‌های خود اعلام کرد.

حجت الاسلام حاجیلری در خطبه‌های نماز جمعه هم با بیان اینکه اجرای سند ۲۰۳۰ یعنی تربیت سرباز برای دشمن گفت: سند ۲۰۳۰ باید کنار گذاشته شود.

او با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: اهل ایمان باید قوی شود و رزمایش ذوالفقار با عمق ۲ میلیون متر مربع و بیش از مساحت کشور یعنی اقتدار جمهوری اسلامی ایران که این اقتدار باید حفظ و تقویت شود.

مسئولان حاضر در مراسم همچنین ضمن عطر افشانی مزار شهدا مرقد امامزاده محمدعلیه السلام را زیارت کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.