راه اندازی "خانه هلال روستایی" در بهمئی

"خانه هلال روستایی" با هدف گسترش آموزش‌های امدادی در بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حکمت الله سنایی فرماندار بهمئی گفت: خانه‌های هلال با هدف گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث با همکاری خیران راه اندازی می‌شود.
 
حکمت الله سنایی افزود: در طرح خانه‌های هلال، آموزش‌های امدادی و افزایش آگاهی عمومی مردم برای مواجهه با حوادث ارائه می‌شود تا نقش و مسئولیت این نهاد در کاهش حوادث طبیعی و جاده‌ای ایفا شود.

رییس جمعیت هلال احمر بهمئی گفت: امدادگران هلال احمر فعالیت‌های شاخصی به ویژه از زمان شیوع بیماری کرونا به مردم ارائه کرده است.
 
او افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر بهمئی با حضور در بیش از ۳۰ منطقه این شهرستان آموزش‌های لازم در زمینه مقابله با ویروس کرونا ارائه کرده اند.
 
او بیان کرد: مردم هر منطقه نخستین افرادی هستند که در حوادث طبیعی و غیر طبیعی حاضر می‌شوند و اگر آموزش‌های لازم را فرا بگیرند پیش از حضور نیرو‌های عملیاتی در حادثه، می‌توانند امدادرسانی کنند.
 
رییس جمعیت هلال احمر بهمئی گفت: تب سنجی و غربالگری بیش از ۵ هزار نفر در مبادی ورودی این شهرستان، توزیع بسته‌های آموزشی مقابله با کرونا، ارائه توصیه بهداشتی به بیش از ۱۰ هزار نفر و توزیع بیش ازهزار بسته معیشتی و بهداشتی از جمله اقدامات اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان در ایام کرونا بوده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.