«محراب عشق» ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شبکه قزوین

سیمای مرکز قزوین در «محراب عشق» رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «محراب عشق» بمناسبت هفته دفاع مقدس در بخش‌های مختلف به حضور رزمندگان استان قزوین در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین صبر و مقاومت خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت.

وی افزود: این برنامه تلویزیونی می‌کوشد ضمن گفتگو با خانواده شهداء شاخص جنگ تحمیلی، شهدای مدافعان حرم و فرماندهان دوران دفاع مقدس همراه با نمایش تصاویر و خاطرات ایشان، ارتباطی مستمر میان مخاطبان با مفاهیم این دوران بوجود آورد.

رحیمی گفت: از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌هایی با موضوع شهداء، پخش نوا‌هایی با موضوع دفاع مقدس و پخش عزاداری‌های رزمندگان هنگام محرم در جبهه‌ها اشاره کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: «محراب عشق» در فضایی باز با دکوری برگرفته از دوران جنگ تحمیلی که شامل سنگر و خاکریز است، همراه با ادوات زرهی و جنگی اجرا می‌گردد.

برنامه «محراب عشق» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین و به تهیه کنندگی نبی الله نظری هرشب بصورت زنده از سی و یکم تا ششم شهریورماه به مدت هفتاد و پنج دقیقه ساعت ۲۱ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.