ظرفیت تخت های آی سی یوی بیمارستان‌های قم تکمیل شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با توجه به افزایش بیماران بدحال کرونا از اشغال تمام تخت‌های icu بیمارستان‌های قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم،قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در حاشیه نشست روسای بیمارستان‌های استان با اشاره به بستری شدن بیش از ۱۰۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه یا آی‌سی‌یو گفت:با توجه به افزایش بیماران بدحال کرونا در حال حاضر تمام تخت‌های icu اشغال شده است و باید این وضعیت مدیریت شود.

او افزود:در حال حاضر ۶۲۰ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و از دیروز تا صبح امروز ۹ نفر از همشهریان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حضور متناوب معاونان وزیر بهداشت در قم گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور مرتب وضعیت قم را پایش می‌کند تا شاهد ارتقاء و بهبود ارائه خدمات به مردم باشیم.


قدیر همچنین به علایم جدید این بیماری اشاره کرد و گفت: در برخی بیماران هیچ‌گونه علایم تنفسی مشاهده نمی‌شود، اما پس از انجام آزمایش‌ها مشخص می‌شود فرد مبتلا یا ناقل این بیماری است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: ضعف، بی‌حالی و رخوت، از جمله نشانه‌های جدید بیماری کرونا در هفته‌های اخیر است و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و مسن، در صورتی که بدون دلیل خاصی احساس ضعف و بیحالی می‌کنند بهتر است جهت انجام معاینات تخصصی به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار