معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی خبر داد:

مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود

مسیحی گفت: آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری، ۳۱ شهریور ماه خواهد بود و تمدید نمی‌شود.

این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مسیحی معاون درآمدهای سازمان امور مالیاتی با اشاره به آخرین مهلت  اظهارنامه های مالیاتی اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد، اجاره املاک خواهد بود.

او ادامه داد:اظهارنامه مالیاتی مودیان به صورت ١٠٠درصد الکترونیکی خواهد بود و نیازی به مراجعه به ادارات مالیاتی نخواهد بود. توصیه می‌کنم تسلیم اظهارنامه مالیاتی را به ساعات آخر موکول نکنند و تا فردا اظهار نامه را تسلیم کنند.

مسیحی گفت: این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و اساسا تمدید آن به عهده سازمان امور مالیاتی نیست،مودیان باید برای ارائه اظهارنامه مالیاتی به سایت سازمان امور مالیاتی tax.gov مراجعه کنند.

او با اشاره به جرایم مالیاتی هم بیان کرد: صاحبان اشخاص حقوقی که اظهار نامه خود را در موعد مقرر تسلیم نکنند،مشمول تعلق ٣٠درصد جریمه غیر قابل بخشودگی و محرومیت از کل معافیت‌ها و مشوق‌های مالیاتی خواهد شد. به علاوه اینکه شانس پذیرش خود اظهاری را درقالب ماده ٩٧نیز از دست خواهند داد.

معاون درآمد‌های سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: امیدواریم موردیان محترم اظهارنامه‌های مالیاتی را مبنی بر صداقت و واقعیت وبا رعایت مقررات تنظیم کنند و در موعد مقرر تسلیم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار