ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد تمدید شد

ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ امروز ، شنبه ۲۹ شهریور تمدید شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) دانشگاه آزاد تا ساعت ۲۴ امروز، شنبه ۲۹ شهریور تمدید شد.

داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه انتخاب رشته واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و تمایل به شرکت در این مرحله از ارزیابی علمی و تخصصی را دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته (یا رشته های) مورد نظر خود جهت ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست و عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانزاده
۱۴:۵۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
کدوم یک تمدید نشده اند ؟ کاردانی ،کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ارشد ، دکترا ، با آزمون ، بدون آزمون ، استعدادهای درخشان ، آزمون EPT ، همگی توسط دانشگاه آژاد تمدید شده و میشوند ! برخی آخرین مهلت هم داده اند !
عدم استقبال از تحصیل در دانشگاه آزاد ، عدم اشتغال علیرغم دراختیار داشتن مدارک کاغذی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد ، افزایش شهریه دانشگاه آزاد ، بی کیفیتی آموزش حضوری و مجازی دانشگاه آزاد ، ............ باعث تمدید مهلت ثبت نام میشود زیرا کسی ثبت نام نمیکنه