رییس هیات تنیس روی میز استان سمنان مشخص شد

مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان سمنان روز شنبه با نامزدی یک نفر برگزار و علی حدادگر با کسب ۱۵ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان سمنان با حضور مهرداد قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و دیگر اعضا برگزار شد و علی حدادگر تنها نامزد ریاست هیات بود.

علی مجیدی، سید مظفر موسوی و علیرضا پیمانخواه سه کاندیدای ریاست هیات تنیس روی میز استان سمنان بودند که پیش از برگزاری انتخابات مجمع انصراف دادند.

حدادگر، تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان سمنان در نهایت ۱۵ رای از ۱۵ رای اخذ شده را کسب کرد تا برای چهار سال سکاندار ریاست این هیات ورزشی باشد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست گفت: استعدادیابی رشته‌های ورزشی در اولویت کاری هیات‌های ورزشی قرار بگیرد و آموزش و پرورش به عنوان یکی از اعضای مجمع هیات ورزشی تنیس در شناسایی استعداد‌های این رشته ورزشی کمک کنند.

مصطفی مرادی ابراز داشت: تنیس روی میز از جمله رشته‌هایی است که در بین خانواده‌ها مورد توجه است و لازم است نگاه ویژه از سوی فدراسیون تنیس برای تقویت این رشته ورزشی در استان شکل بگیرد.

او ادامه داد: رای بالای اعضای مجمع به حدادی به عنوان رییس جدید هیات تنیس روی میز استان سمنان نشان از ظرفیت و توانمندی سکاندار جدید است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: سکاندار هیات تنیس روی میز استان بیش از پیش برای ارتقای جایگاه تنیس استان سمنان و استعدادیابی نخب‌گان تلاش کند.

رییس فدراسیون تنیس به منظور شرکت در مجمع انتخابات تنیس روی میز استان سمنان در سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار