۲ کشته در حوادث رانندگی استان مرکزی

حوادث رانندگی در جاده‌های اراک و دلیجان ۲ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حوادث رانندگی واژگونی خودروی ال نود در محور اراک – قم و برخورد خودروی پراید با موتورسیکلت در محور جاسب – نراق ۲ کشته ۴ مصدوم برجای گذاشت.

یک کشته و ۳ مصدوم در سانحه رانندگی محور اراک – قم

در سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی ال نود در محور اراک – قم، یکی از سرنشینان خودرور، جان خود را از دست داد.

سرهنگ "محمد امیدی" جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: در حدود ساعت ۱۹:۳۶ روز گذشته گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در محور اراک – قم به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ امیدی افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل سانحه مشخص شد که یک دستگاه خودروی ال نود سفید رنگ که ۴ سرنشین داشت واژگون شده که یکی از سرنشینان در دم فوت کرد و ۳ سرنشین دیگر مجروح وتوسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

او اضافه کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی در دست اقدام است.

یک کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی محور جاسب – نراق

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: حدود ساعت ۱۶:۲۸ روز گذشته گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی درمحور جاسب – نراق شهرستان دلیجان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

او ادامه داد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل سانحه مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت که یک راکب و ۲ سرنشین داشت واژگون شده، راننده در دم فوت ویکی از سرنشینان نیز که مصدوم بود به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ امیدی اظهار کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی در دست اقدام است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.