بیشترین اجرای نیت امینانه واقفان نیک اندیش در ناحیه یک اوقاف اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، بیشترین اجرای نیت امینانه واقفان نیک اندیش را در ناحیه یک شهرستان اصفهان در زمینه برگزاری عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم وصفر معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، بیشترین اجرای نیت امینانه واقفان نیک اندیش را در ناحیه یک شهرستان اصفهان در زمینه برگزاری عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم وصفر معرفی کرد و گفت: محرم امسال ۶۰۰ میلیون ریال از عواید موقوفات ناحیه یک شهرستان اصفهان با نیت برگزاری روضه خوانی حضرت سیدالشهدا (ع) هزینه شد.

حجت الاسلام اصغر توسلی افزود: در پی شیوع کرونا محرم امسال درآمد حاصل از این موقوفه‌ها برای توزیع ۳۰ هزار عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین عزاداران حسینی در هیئت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه این استان اختصاص یافت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: این ناحیه بامشارکت در طرح رزمایش مومنانه امسال سه هزار و ۲۰۰ سبد از محل در آمد موقوفات، بقاع و کمک‌های خیران بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا همچنین در طرح شمیم حسینی ۱۵۶ بسته معیشتی شامل مرغ، برنج وروغن در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام اصغر توسلی افزود: در ماه محرم بسته‌های تبلیغاتی سیاه‌پوش کردن شهر با نام مقدس سیدالشهدا (ع) مزین به نام سردار سلیمانی و رهنمود‌های رهبرمعظم انقلاب توزیع شد.

او افزود: استان اصفهان با ۷۱۵ امامزاده مقدس در ردیف استان‌های برتر کشور قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار