اجرای ۲۰۰ ویژه برنامه چهل سالگی دفاع مقدس در ساوه

در هفته دفاع مقدس ۲۰۰ برنامه‌ی فرهنگی و اجتماعی با محوریت چهل سالگی انقلاب در ساوه برگزار می‌شود.

 سرهنگ حجت ا... دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در آستانه‌ی هفته دفاع مقدس  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ۲۰۰ برنامه‌ی متنوع فرهنگی و اجتماعی با محوریت چهل سالگی انقلاب در ساوه برگزار خواهد شد.

سرهنگ دستجانی افزود: این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس با رویکرد چهل سالگی انقلاب اسلامی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، کمک‌های مومنانه، ایستگاه‌های ایست و بازرسی و گشت‌های رضویون و... برگزار می‌شود.

او تجلیل از ۱۲۰۰ رزمنده‌ی دوران دفاع مقدس، توزیع کمک‌های مومنانه به ظرفیت ۵۰۰ بسته، برگزاری یادواره‌ی شهدا و ویژه برنامه‌ی آبروی محله در یکی از صنایع شهرک صنعتی کاوه، نشست‌های بصیرتی و فضا سازی محیط شهری توسط شهرداری را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ساوه اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: در هفته دفاع مقدس همچنین با همکاری شهرداری، بوستان شهدا در ورودی شهر ساوه با هدف یاداوری نام و یاد شهدا کلنگ زنی خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

او با اشاره به اضمحلال آمریکا بر اساس پیش بینی رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: فرهنگ شهادت طلبی محور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان کشور است.

به برکت نظام اسلامی در همه‌ی حوز‌ها قوی هستیم

سرهنگ دستجانی با بیان اینکه امروز به برکت نظام اسلامی در همه‌ی حوز‌ها قوی هستیم و که این مهم مایه‌ی مباهات در دنیا است اظهار کرد:حفظ وحدت و یکپارچگی در گام دوم انقلاب موجب فتح قله‌های پیشرفت و گفتمان سازی فرهنگ عاشورا در بین نسل جوان و نوجوان کشور می‌شود.

او ادامه داد: دنیا گرایی، تعلقات مادی و فاصله گرفتن از قناعت موجب تغییر سبک زندگی انقلابی به غیر انقلابی شده و برای مقابله با فرهنگ منحط غربی، تقویت و انتقال ارزش‌های اصیل انقلابی به نسل جوان ضرورتی انکار ناپذیر است.

۳۱ شهریور ماه، سالروز حمله رژیم بعثی به کشورمان به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.