بسته اخبار حوادث امروز ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹؛

دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در نکا/ توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری و شرارت در شهرستان نکا، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات پلیسی ۳ نفر از افرادی که با ایجاد شرارت و ناامنی سبب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ زارع گفت: این افراد در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


کشف  ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فراورد‌های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳ تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در این راستا ۲ نفر از سرنشینان این خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار