عضو شورای شهر تهران:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهم‌تر از لغو دورکاری کارمندان است

صدراعظم نوری بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای کرونایی تأکید کرد و گفت: این کار مهم تر از دور کاری کارمندان است.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لغو دورکاری کارمندان ادارات توسط استانداری تهران همزمان با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در گذشته بر اساس منطق خاصی که وجود داشت دورکاری کارمندان و حضور یک سوم از آن‌ها در ادارات انجام شد و در حال حاضر هم باید بر اساس همان استدلال گذشته عمل شود. البته شاید ستاد ملی مقابله با کرونا و استانداری به نتایج جدیدی رسیده‌اند که این تصمیم را گرفته‌اند.

وی افزود: بنا به اظهارنظرهای مختلف ویروس کووید 19 همچنان در جامعه وجود دارد و ظاهرا قرار نیست از بین رود، به همین دلیل باید بتوانیم خود را با آن سازگار کنیم، به شکلی که با رعایت دستورالعمل‌ها امور روزمره را انجام دهند. البته افزایش تعداد  فوت شدگان در این روزها به دلیل فعالیت‌ها و مسافرت‌هایی است که طی مدت اخیر انجام شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: در این شرایط مردم باید فکر کنند که شرایط عادی شده و همه این بیماری را جدی بگیرند.اگر قرار بر این شده که کارمندان در محل کار حضور پیدا کنند، باید دستورات بهداشتی را با جدیت رعایت کنند. عملا کاری از دورکاری پیش نمی رفت و سیستم های اداری به شکلی نیست که بتوان با دورکاری کارها را پیش برد.

صدراعظم نوری تصریح کرد: باید ببینیم دورکاری چقدر اثر داشته و باید این را دانست که زمانی که کارمندان در محیط کار حضور پیدا نمی‌کنند نباید به سفر یا گردش بروند که باعث افزایش شیوع بیماری می‌شود، این پاییبندی به دستورالعمل‌های بهداشتی و اقدامات دیگر است که ویروس کرونا را کنترل خواهد کرد که باید رعایت شود و صرف دورکاری تأثیر چندانی نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مثل اينكه از نظر اين خانم روزي سه هزار تا كمه
آخرین اخبار