هفته دفاع مقدس فرصتی برای تشریح دستاورد‌های جنگ تحمیلی

فرماندار اندیمشک هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تشریح دستاورد‌های جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: ۱۳۰ برنامه در اندیمشک به همین مناسبت برگزار می‌شود.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای تشریح دستاورد‌های بزرگ دوران ۸ سال جنگ تحمیلی است، اگرچه حمله به ایران با حمایت همه جانبه استکبار و غرب از دشمن بعثی صورت گرفت.

او افزود: علیرغم اینکه انقلاب نوپای ما در شرایط یک جنگ ناعادلانه قرار گرفت، اما با رشادت و دلیری دلاور مردان و شیرزنان این دیار، حماسه آفرینی بی نظیر و تاریخی رخ داد.

جهانگیری با بیان اینکه فرزندان این مرز و بوم با تلاش و مجاهدت بی نظیر خود خالق بزرگترین حماسه‌های ایثار و استقامت شدند، اظهار داشت: دفاع مقدس برای مردم ایران اسلامی، صحنه فداکاری، شهادت طلبی و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی شد، همچنین این سال‌ها سرشار از معارفی است که تبیین آن‌ها برای نسل‌های جدید ضرورت دارد.

فرماندار اندیمشک به استفاده دشمن از همه ابزار‌ها و توان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: اعتقاد راسخ مردم ایران اسلامی به ارزش‌های اسلام و انقلاب، مانع رسیدن دشمن به اهداف خود شده است. همچنین ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه ضرورت دارد و باید در شرایط کنونی از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.