نماینده قاین و زیرکوه در مجلس:

مجتمع فولاد قاین به قطب فولاد شرق کشور تبدیل می‌شود

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع در حال ساخت فولاد قاین یکی از بزرگترین طرح‌های صنعتی کشور است که ظرفیت تبدیل شدن به قطب فولاد شرق کشور را دارد.

اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مرحله نخست مجتمع فولاد قاین که شامل واحد فولاد اسفنجی است تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد که می‌تواند بخشی از نیاز کشور را تأمین کند.

او افزود: با راه اندازی کامل این مجتمع بزرگ حدود ۲ هزار نفر به صورت مستقیم صاحب شغل می‌شوند و ۵ هزار راننده کامیون و تریلر هم از مزایای آن بهره مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از استاندار خراسان جنوبی برای به نتیجه رسیدن راه اندازی این مجتمع تشکر کرد و تاکید کرد: به دنبال این هستیم که تولیدات مجتمع فولاد قاین از استان خارج نشود و برای جوانان منطقه شغل ایجاد کند و صنایع پایین دست مجتمع هم منتفع شوند.

اسحاقی با بیان اینکه چشم انداز ۱۴۱۴ را برای حوزه انتخابیه قائن و زیرکوه تدوین کرده ایم تصریح کرد: در این چشم انداز برنامه ریزی کرده ایم که مجتمع فولاد قاین به قطب صنعتی منطقه و شرق کشور تبدیل و شمش، هیدرو کربن و آهن اسفنجی در مجتمع تولید شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار