لزوم تامین سوخت مردم اندیکا در فصل سرما

امام جمعه اندیکا گفت: مسئولان نسبت به تامین سوخت مردم در فصل سرما، تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فصل سرما و پاییز نزدیک است، مسئولان نسبت به تامین سوخت مورد نیاز مردم توجه جدی داشته باشند. پروژه گازرسانی باید با شتاب بیشتری صورت بگیرد و همچنین برای ثبت نام کپسول گاز و نفت سفید، اندیکا را استثنا قرار دهند.

او افزود: در آستانه کوچ عشایر هستیم، مسئولان مربوطه تمهیدات لازم برای ورود عشایر به استان را بیاندیشند. اقدامات دامپزشکی مورد نیاز عشایر باید تامین شود و ضمن تامین امنیت، باید نسبت به جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق دام، توجه کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: دفاع مقدس یادآور شور و حماسه‌ها و افتخارات بزرگ مردان و زنان مجاهد این مرز بوم است. در ۲۰۰ سال اخیر برای اولین بار، ایران در جنگی نابرابر حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد و بدون کمک مستشاران خارجی، روی پای خود ایستاد.

امام جمعه اندیکا ادامه داد:دفاع مقدس برکاتی داشته است و عزت، اقتدار و استقلالِ امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت استقامت، مقاومت و شهادت شهیدان عزیز در دوران دفاع مقدس بوده است. اگر چه عده‌ای نیز امروز در لباس خدمت به انقلاب خیانت می کنند و با عملکرد ضعیف خود سعی در مخدوش کردن استقلال و عزت ملت ایران دارند که البته ملت ایران هوشیار و با بصیرتند و به زودی این جریان ضعیف و غرب گرا را کنار خواهد زد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.