توقیف ۲۵ دستگاه تاکسی فاقد ماسک

مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه از توقیف ۲۵ دستگاه خودرو راننده تاکسی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا و اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور استفاده نکردن از ماسک در حین خدمات رسانی تخلف محسوب می شود.

او گفت : در راستا این سازمان بنا بر وظیفه و به جهت حفظ سلامت شهروندان و رانندگان، طرح برخورد با رانندگان تاکسی فاقد ماسک را در اولویت برنامه نظارتی خود قرار داده که در این زمینه با همکاری پلیس راهور بیش از ۲۵ دستگاه خودرو رانندگان تاکسی که دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نکرده اند توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

سلیمانی افزود: با وجود اینکه از شروع ویروس کرونا این سازمان در کنار تداوم عملیات ضدعفونی و توزیع ماسک درچندین مرحله، از طریق مختلف به رانندگان اطلاع رسانی لازم در خصوص رعایت تمامی نکات بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را تذکر داد است، اما متاسفانه عده معدودی از رانندگان بدون توجه به تذکرات سلامت خود و دیگر شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

او با بیان اینکه خواسته اصلی این سازمان توقیف تاکسی نیست امادر راستای حفظ سلامت شهروندان و رانندگان به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد افزود: رانندگان خصوصا همسفران در زمان استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده از ماسک را جدی بگیرند، چرا که اساس فعالیت تاکسی‌ها در این این ایام بیماری رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار