دستورالعمل ثبت تبدیل انواع شرکت‌های تجاری اجرایی نمی‌شود

رئیس کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و گردشگری اتاق بازرگانی تبریز از عدم اجرای دستورالعمل ثبت تبدیل انواع شرکت‌های تجاری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سونیا اندیش رئیس کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و گردشگری اتاق بازرگانی تبریزگفت: برخی از شرکت‌هایی که خواستار تبدیل انواع شرکت، به عنوان مثال از نوع سهامی خاص به سهامی عام هستند، در زمینه ثبت با مشکل مواجه شده‌اند.

او افزود: این مشکل بیشتر برای شرکت‌های نوپا و دانش بنیان که خواستار ارتقای نظام اداری و مدیریتی خود هستند، پیش آمده و اعضای شرکت‌ها را دچار نوعی دلسردی کرده است.

او با اشاره به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر مجاز بودن تبدیل تمامی شرکت‌ها به یکدیگر گفت: در این راستا با هدف تسریع و رفع موانع تولید، صدور مجوز و ثبت تبدیل انواع شرکت‌ها به سامانه‌ای سپرده شد، اما از زمان ابلاغ این دستورالعمل، متأسفانه گزینه‌ای برای ثبت تبدیل شرکت‌ها در سامانه باز نشده و به شکایت و اعتراضات در این زمینه توجهی نمی‌شود.

رئیس کمیسیون کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و گردشگری اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: این امر سبب مشکلاتی برای شرکت‌های نوپا شده است که باید شاهد برطرف شدن این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.