عضو شورای شهر شیراز:

مدیریت یکپارچه تبلیغات شهری در شیراز ایجاد شود

عضو شورای شهر شیراز و ناظر کمیته رسیدگی به درآمد تبلیغات شهری شهرداری، بر لزوم ایجاد شبکه یکپارچه تبلیغات شهری در این کلانشهر تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدتقی تذروی با اشاره به جلسه‌ای که با هدف مدیریت واحد تابلو‌های تبلیغاتی شهر تشکیل شده بود، این اقدام را یک ضرورت برشمرد و سازمان زیباسازی شهرداری را مسئول اجرای این برنامه دانست و گفت: سازمان زیباسازی باید ظرف یک هفته آتی، اطلاعات جامع و کاملی از کل تابلو‌ها و فضا‌های تبلیغاتی در شیراز گردآوری کند.

او گفت: با گردآوری اطلاعات جامع و کامل تابلو‌ها و فضا‌های تبلیغاتی شهر می‌توان کمیته‌ای برای مدیریت یکپارچه تبلیغات راه‌اندازی و سه مولفه کنترل و تایید محتوا، قیمت گذاری فضا‌های تبلیغی و درآمد حاصله را مشخص و شفاف و معین کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه هر تابلو و سازه تبلیغی ماهیت و تعریف متفاوتی از دیگری دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد این موضوع باید در مصوبات جلسات آتی کمیته در نظر گرفته شود.

تذروی عملکرد هیئت ارزیاب شهرداری را به علت بی‌توجهی به سه مولفه ذکر شده قابل قبول ندانست و گفت: امیدواریم با تهیه اطلاعات و نامه نگاری‌های ملزوم طی جلسات آتی این حق از دست رفته به مجموعه شهرداری بازگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار