اعلام مصوبات جلسه هیئت فوتبال خوزستان

نشست هیئت رئیسه هیئت فوتبال خوزستان برگزار و مصوبات آن اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان خوزستان با حضور عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان برگزار شد که در این نشست مصوبات به تایید اعضا رسید.

 تیم نخست لیگ برتر بزرگسالان خوزستان (فرهنگ رامهرمز) به مسابقات کشوری معرفی می‌گردد و لیگ برتر استان در فصل آینده در ۲گروه ۹تیمی برگزار می‌گردد و در پایان از هرگروه ۲ تیم به لیگ پایین‌تر سقوط می‌نماید و در صورتیکه تیم یا تیم‌هایی از مسابقات کشوری به لیگ استان سقوط نماید به همان اندازه از هرگروه به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کند.

تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی لیگ دسته دوم بزرگسالان خوزستان (انصار ماهشهر-آپادانا شوش) به لیگ دسته اول استان صعود می‌نمایند و هیچ یک از تیم‌ها به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کنند.

چهار تیم صعود کننده به دور نهایی لیگ برتر جوانان خوزستان (شهرداری ماهشهر-قرمزپوشان اهواز-شاهین باغملک-وحدت نوین اندیمشک) در تاریخ۱۵ مهرماه بصورت ضربدری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بمیزبانی شهرداری ماهشهر بمصاف یکدیگر می‌روند و در نهایت تیم برتر به مسابقات کشوری معرفی می شود.

چهار تیم صعود کننده به دور نهایی لیگ برتر نوجوانان (فولاد نوین ایذه-بهوند رامهرمز-شهدای خوزستان- پولاد اکسین ایذه) در تاریخ ۲۰ مهرماه بصورت ضربدری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بمیزبانی شهدای خوزستان بمصاف یکدیگر می‌روند و در نهایت تیم برتر به مسابقات کشوری معرفی می‌گردد.

چهار تیم صعود کننده به دور نهایی لیگ زیر ۱۵ سال (شهرداری آغاجاری-ایران مهر خرمشهر-آریان اهواز-فریس اهواز) در تاریخ ۲۰ مهرماه بصورت ضربدری با رعایت اصول بهداشتی بمیزبانی آریان اهواز و فریس اهواز بمصاف یکدیگر می‌روند و در نهایت تیم برتر به مسابقات کشوری معرفی می‌شود.

مقرر شد رقابت‌های فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای باشگاه‌هایی که می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را انجام دهند، اعلام آمادگی نمایند و رقابت‌ها در دو گروه بصورت رفت و برگشت برگزار شود و عدم اعلام آمادگی از سوی باشگاه‌ها به منزله انصراف تلقی می‌شود.

در خصوص شهریه مدارس فوتبال در زمان شیوع ویروس کرونا با توجه به اینکه هیات فوتبال در خصوص عدم فعالیت مدارس فوتبال تصمیم گیرنده نبوده است، بنابراین امکان کاهش شهریه وجود ندارد، اما برای سال ۹۹ افزایش قیمت در نظر گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.