ثبت اظهارنامه مالیاتی مودیان کهگیلویه و بویراحمد تا ۳۱ شهریورماه

مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مودیان استان کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه مالیات اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره‌ای تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی غفاری مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مودیان استان کهگیلویه و بویراحمد برای ثبت اظهارنامه مالیات اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد می توانند در فرصت باقی مانده اظهارنامه مالیات سال ۱۳۹۸ خود را در سامانه (www.tax.gov.ir) ثبت کنند.

او بیان کرد: ثبت اظهارنامه باعث بهره مندی فعالان اقتصادی در استفاده از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی خواهدشد و کسانی که نسبت به این مهم کوتاهی کنند ، مشمول ۳۰ درصد از مالیات متعلقه جریمه می شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال گذشته ۲هزار و ۶۵۵ شرکت و پنج هزار و ۵۲۳ مودی بخش املاک اجاره ای اظهارنامه مالیاتی ارائه کردند.

او خواستار شتاب بخشی روند ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان مستغلات شد و گفت که خوداظهاری مالیاتی بستر تعامل و بنای اعتماد و همکاری با فعالان اقتصادی است.

میزان درآمدهای مالیاتی سال ۱۳۹۸ کهگیلویه و بویراحمد حدود چهار هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.