افزایش ۶۰۰ درصدی مبلغ قرارداد برخی بازیکنان لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مبلغ قرارداد یک بازیکن چند صد میلیونی بدون هیچ ضابطه‌ای تا ۶۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه به نظر می‌رسد ارقام قرارداد برخی بازیکنان لیگ برتر فوتبال هدایت شده باشد، گفت: در مدتی که در فوتبال بودم هرگز چنین وضعی مشاهده نکردم.

او افزود: مگر می‌شود قیمت یک بازیکن چند صد میلیون تومانی ناگهان چند میلیاردی شود.

علی امیری ادامه داد: مبلغ قرارداد بازیکنان لیگ برتر سال‌های گذشته به طور متوسط ۲۰ درصد افزایش داشت ولی در حال حاضر هیچ ملاک و معیاری لحاظ نمی‌شود و قرارداد برخی بازیکنان تا ۶۰۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با گلایه از ولخرجی برخی تیم‌های متمول و دولتی ،گفت: اگر وضع به همین شیوه ادامه پیدا کند تیم‌های خصوصی مثل نساجی نمی‌توانند دوام بیاورند.

بیشتر بخوانید:

او نظارت بیشتر بر بودجه تیم‌های دولتی فوتبال کشور را خواستار شد و افزود: نظارت بر این بودجه‌ها کار سختی نیست و مراجع فوتبالی باید بازار رقابت تیم‌ها در جذب بازیکنان را عادلانه کنند.

امیری درباره جدایی بیشتر بازیکنان تیم نساجی نیز گفت: قرارداد بسیاری از بازیکنان جدا شده دو ساله بود و چون فصل قبل قرارداد این بازیکنان تمدید نشد آن‌ها امسال بازیکن آزاد بودند و از تیم رفتند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه برای لیگ جدید به دنبال بازیکنان جدید هستیم، افزود: تمرکز تیم روی جذب بازیکنان جوان و زیر ۲۳ سال است تا با توجه به پتانسیل مالی باشگاه تیم خوبی برای فصل جدید بسته شود.

او در خصوص نامه فدراسیون فوتبال در مورد احتمال محرومیت نساجی از میزبانی به دلیل نواقص چمن ورزشگاه شهید وطنی، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر است تا چمن این ورزشگاه را با چمن طبیعی تعویض کند که با توجه به زمان باقی مانده برای این که نساجی از میزبانی محروم نشود نقاط ضعف چمن فعلی ترمیم خواهد شد.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.