اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹؛

«پنج گنج» از استان اصفهان در آخرین کنکور قرن

پنج دانش آموز اصفهانی در جمع برترین‌های آزمون سراسری ۹۹ قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سازمان سنجش نتایج کنکور سراسری ۹۹ را زودتر از موعد اعلام کرد و مشخص شد دو اصفهانی در گروه زبان و هنر در بین سه نفر برتر کنکور قرار گرفته اند.

بر این اساس، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان در گروه آزمایشی هنر رتبه ۲ و آنیتا محمدی از اصفهان در گروه آزمایشی زبان رتبه ۳ را کسب کردند.

بررسی ۱۰ نفرِ برتر گروه‌های آزمایشی دیگر نشان می‌دهد که سه اصفهانی در بین ۱۰ نفر برتر گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی قرار گرفته اند.


آرمین ثقفیان از اصفهان در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی رتبه ۴ را به دست آورد و در گروه آزمایشی علوم انسانی هم محسن سیاه مرد از خمینی شهر رتبه ۴ و مهدی ضیائی آذرخورانی رتبه ۷ را کسب کردند.

امسال ۸۴ هزارو ۴۵۸ داوطلب از استان اصفهان در پنج گروه آزمون سراسری ثبت نام کردند که از این تعداد، ۵۱ هزار و ۶۳۹ نفر خانم و ۳۲ هزار و ۸۱۹ نفر آقا بودند.


آزمون سراسری ۹۹ امسال به علت کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهار روز از ۲۹ مرداد تا اول شهریور در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی برگزار شد.
۳۹ حوزه امتحانی در ۲۶ شهراستان اصفهان امسال میزبان، این آزمون بودند.
 
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: کنکور سراسری ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.