فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

تقدیم ۱۱۹ شهید از نیروی انتظامی استان قم

سردار میرفیضی گفت: نیروی انتظامی استان قم ۱۱۹ شهید در دوران دفاع مقدس و پس از آن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سردار میر فیضی ،فرمانده انتظامی استان قم در برنامه گفت و گوی خبری سیمای مرکز قم ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس  گفت: نیروی انتظامی استان قم ۹۷ شهید در دوران دفاع مقدس و ۲۲ شهید پس از آن در دفاع از کشور و استان قم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


او افزود: ناجا در دوران دفاع مقدس ۹۲۰۰ شهید، حدود ۱۳ هزار جانباز و ۱۹۰۰ آزاده برای دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده که نقش بسیار موثری در حفاظت از دستاورد‌های نظام داشته است.


سردار میر فیضی ادامه داد: پس از دفاع مقدس هم نیروی انتظامی ۳۵۰۰ شهید، ۱۲۰۰ جانباز و ۱۵ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم راهبرد پلیس در تراز انقلاب اسلامی را ایجاد امنیت پایدار عنوان کرد و گفت: شاخصه امنیت پایدار، امنیتی است که با حضور خود مردم حاصل شود که این مهم به خوبی محقق شده است.


سردار میرفیضی ثبات مناسب کشور را با وجود همه تهدیدات ناشی از همین مولفه دانست و افزود: همه این‌ها نتیجه فرهنگ دفاع مقدس است.


او بیان کرد: نیروی انتظامی امنیت پایدار را علاوه بر مرز‌ها به داخل شهر‌ها نیز رسانده است که نمونه آن را می‌توان در کاهش دادن آمار تلفات جاده‌ای از ۲۷ هزار نفر به ۱۵ هزار نفر مشاهده کرد.


سردار میر فیضی افزود: نیروی انتظامی قم فعالیت‌های گسترده تری را نیز در زمینه هوشمند سازی شهر برای کاهش تصادفات و تلفات در دست اقدام دارد.


فرمانده انتظامی استان قم دفاع مقدس را تجربه‌ای کاربردی برای حفظ امنیت در کشور برشمرد و گفت: نقطه اشتراک این مهم (امنیت) اسلام و مردم هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار