پاکسازی هفت نقطه از استان کرمانشاه

نماینده پروژه جهانی پاکسازی زمین در استان کرمانشاه گفت: هفت نقطه این استان به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین از زباله و با مشارکت مردم و دوستداران طبیعت، از پسماند‌ها پاکسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار صدیقی نماینده پروژه جهانی پاکسازی زمین در استان کرمانشاه گفت: روستا‌های ساتیاری و نجار در شهرستان پاوه، مجتمع مسکن مهر هلانیه و بوستان جهاد در جوانرود، روستای بدرآباد، ارتفاعات سراب روانسر و بخش‌هایی از محله گل سفید در شهرستان روانسر و سراب قره بلاغ سرپل ذهاب مکان‌هایی است که این طرح طی سه روز گذشته در آن‌ها اجرایی شده است.

او ادامه داد: اجرای این برنامه برای سومین سال متوالی در سطح کشور و استان اجرایی شده و این برنامه نیز در سه روز گذشته در نقاط مختلفی از استان کرمانشاه برگزار شده است.

نماینده پروژه جهانی پاکسازی زمین در استان کرمانشاه اظهارداشت: محور اصلی این برنامه امسال ، جمع آوری فیلتر سیگار‌هایی است که علاوه بر آسیب به سلامتی انسان‌ها می‌تواند آسیب جدی نیز به محیط زیست وارد کند.

صدیقی یادآور شد: علاوه بر پاکسازی زمین از زباله، افزایش اطلاعات عمومی مردم، ایجاد حساسیت و وجدان زیست محیطی آن‌ها از دیگر اهداف اصلی اجرای این طرح است.

او گفت: روز جهانی پاکسازی زمین تلنگری است تا بیش از پیش به موضوع پراهمیت حفظ و حراست از زمین پرداخته شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار