راه‌اندازی ۲۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور در بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور به سه شیوه حضوری، تلفنی و مجازی به داوطلبان خدمات ارائه می‌کنند.

راه اندازی ۲۰ پایگاه مشاوره انتخاب رشته کنکور در بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۳۹۹ بیان کرد: با هدف کمک به داوطلبان هم استانی و برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته دانشگاهی، همزمان با اعلام نتایج ۲۰ پایگاه مشاوره آموزش و پرورش در همه شهرستان‌ها یامناطق فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

او با اشاره به اهمیت انتخاب صحیح رشته تحصیلی افزود: انتخاب رشته در شکل گیری آینده شغلی واجتماعی داوطلبان تاثیر زیادی دارد به همین دلیل داوطلب باید با بینش و شناخت کافی، رشته تحصیلی خود را انتخاب کند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر درباره شیوه فعالیت این پایگاه‌ها در شرایط کرونایی عنوان کرد: در وضعیت کرونایی دواطلبان به سه شیوه حضوری، تلفنی و مجازی می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنند.

کرمی ادامه داد: در شیوه حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پایگاه‌ها فعالیت خواهند کرد و داوطلبان و خانواده‌ها در خصوص این موضوع نگرانی نداشته باشند.

او گفت: داوطلبان در شیوه مجازی با استفاده از شبکه شاد به عنوان شبکه اختصاصی آموزش و پرورش، می‌توانند با مشاوران ارتباط برقرار کنند و از دید‌گاه‌های کارشناسی آن‌ها بهره ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ۵۰ نفر در پایگاه‌های مشاور کنکور استان فعالیت می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که با همکاری این گروه از فرهنگیان تلاشگر، آینده درخشانی برای فرزندان استان رقم بخورد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.