بهره برداری از مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در سرپل ذهاب

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب گفت: مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه همراه دانش روز یکشنبه با حضور دانش‌آموزان و جمعی از معلمان با رعایت دستور العمل های بهداشتی در سرپل‌ذهاب به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب گفت: آموزشگاه ابتدایی خیران شرکت ارتباطات سیار همراه اول در مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده است.

حسن پیرکرمی افزود: در زلزله آبان ماه سال ۹۶ تعداد ۵۷ واحد آموزشی سرپل ذهاب خسارت دید، ولی با همراهی دولت و تلاش خیران نیکوکار مدرسه ساز بیش از ۵۷ مدرسه در سطح این شهرستان ساخته شد و هم اکنون وارد چرخه آموزشی شده است.

او اظهار داشت: با توجه به ساخت واحد‌های آموزشی جدید تعداد ۳۰۶ کلاس درس به ظرفیت آموزشی شهرستان اضافه شد، همچنین تعداد سه سالن ورزشی و فرهنگی نیز برای استفاده دانش آموزان احداث شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: هم اکنون ۴۵۳ کلاس درس در ۲۲۱ مدرسه پذیرای حضور ۱۶ هزار دانش آموز است که شیوه تحصیل نیز به صورت اختیاری و به صورت حضوری و غیرحضوری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار