رشوه میلیاردی و درستکاری ماموران پلیس استان مرکزی

مأموران پاکدست نیروی انتظامی استان مرکزی رشوه قاچاقچیان دلار و دینار را نپذیرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ۳ مامور دست پاک و وظیفه‌شناس نیروی انتظامی استان مرکزی که رشوه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی را قاچاقچیان دلار و دینار نپذیرفته بودند مورد تجلیل و تفقد مسئولان قرار گرفتند.

سرهنگ مجتبی جباری فرمانده انتظامی دلیجان، سروان مرشدی مرام و استوار میثم مولایی از نیرو‌های کادر پلیس دلیجان صبح امروز به دلیل این شهامت و شجاعت از سوی استاندار و برخی مسئولان مورد تجلیل و تفقد قرار گرفتند.

این سه مأمور چندی پیش در حال گشت‌زنی در اطراف پاسگاه انتظامی دلیجان به اتومبیل زن و شوهری مشکوک می‌شوند و پس از علام ایست این زوج از محل می‌گریزد.

مأموران پلیس با تلاش فراوان و تعقیب و گریز آنان را دستگیر کرده و از آنان ۷ و نیم میلیارد تومان دلار و دینار قاچاق کشف و ضبط و تحویل مرجع مراجع قضایی می‌دهند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جلسه شورای تامین استان مرکزی گفت: مأموران می‌گویند متهمین پیشنهاد رشوه ۵۰ هزار دلاری به ما دادند که نپذیرفتیم.

سردار مفخمی افزود: در ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ردیابی و صحت عملکرد نیروی انتظامی بالغ بر ۳۷ درصد افزایش داشته که این موضوع بیان قدرت صلابت و صداقت نیروی انتظامی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.