میرجلیلی: والیبال یکی از رشته‌های مورد علاقه رزمندگان دفاع مقدس بود

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور گفت: رزمندگان زیادی در مناطق جنگی به والیبال علاقه‌مند بودند و این موضوع نشان می‌دهد که این رشته ورزشی در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی میرجلیلی (رئیس سازمان بسیج ورزش کشور) در مراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برای حمایت از قشر‌های ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه با تقدیر ویژه از مسئولان فدراسیون والیبال برای برگزاری این مراسم، افزود: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، کمک مومنامنه در کشور فراگیر شد و جامعه ورزش نیز در میدان بود و در این بخش حماسه‌ای خلق کرد که وصف ناشدنی است.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم همزمان با شروع هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: برگزاری این مراسم را به فال نیک می‌گیریم. والیبال تا کنون دل مردم را بار‌ها شاد کرده است و با انجام این مراسم مجدد دل مردم را شاد خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور با بیان این که یکی از رشته‌های فعال در دوران دفاع مقدس، والیبال بود، ادامه داد: رزمندگان زیادی در مناطق جنگی به این رشته ورزشی علاقه‌مند بودند و این موضوع نشان می‌دهد که والیبال در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.

وی با ابراز خوشحالی از این که جامعه ورزش بصیر و آگاه است و در کنار مردم در همه عرصه‌ها ایفای نقش می‌کند، گفت: امیدوارم با حضور چهره‌های مردمی ورزش در این امر خداخواهانه، در کمک به محرمان موفقیت بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار