پلمب یک باب مغازه فست فود در دزفول 

رئیس مرکز بهداشت دزفول از پلمب یک باب مغازه فست فود در دزفول از سوی بازرسان بهداشت محیط به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی ویژه کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: یک باب مغازه فست فود در دزفول از سوی بازرسان بهداشت محیط به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی ویژه کرونا ویروس  پلمب شد و طبق آمار‌های وزارت بهداشت، درصد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در بین مردم به خصوص در اماکن عمومی کمتر شده که این زنگ خطری برای افزایش تعداد مبتلایان کووید ۱۹ خواهد بود.

او ضمن اشاره به اینکه در موج قبلی بیماری، هیچ بیماری از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی محروم نماند، بیان داشت: با توجه اینکه هر سیستم بهداشتی درمانی ظرفیت مشخصی برای پذیرش بیمار و ارائه خدمات دارد، اما این هشدار وجود دارد که به علت توجه نکردن مردم به رعایت ضوابط بهداشتی، افزایش چشمگیری در شمار مبتلایان به این بیماری داشته باشیم.

پور آیین افزود: بنابراین طبیعی است که افزایش بار بیماری منجر به اشغال تخت‌های بیمارستانی و مراکز درمانی شده و برای جلوگیری از ایجاد این بحران، نیاز به مشارکت مردمی در رعایت اصول بهداشتی مانند کاهش تردد‌های غیر ضروری، شرکت نکردن در مهمانی‌ها و رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک از منزل و شستشو مرتب دست‌ها دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.