پرداخت ۲۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیلزدگان سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان گفت: ۲۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض به ۱۰ هزار و ۹۰۸ نفر از سیلزدگان این استان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدخلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان اظهارداشت: همزمان با سیل دیماه پارسال ۲۴ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان دچار خسارت که از این تعداد ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد احداثی و هشت هزار واحد تعمیری شناسایی شدند.

او  ادامه داد: در مجموع تعداد واحدهای آسیب‌دیده شهری ۲ هزار و ۱۵۰ واحد و تعداد واحدهای آسیب‌دیده روستایی ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد ارزیابی شد که با احتساب معیشتی‌ها تاکنون تعداد مالکان معرفی‌شده به بانک‌های عامل ۲۵ هزار و ۸۶ نفر است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان گفت: طبق آخرین آمار تاکنون ۲۱۱ میلیارد تومان خسارت از سوی بانک ها به سیل‌زدگان پرداخت شده است.

او ادامه داد: بر اساس آخرین آمار ۱۲ هزار و ۴۸۳ واحد مسکونی دچار خسارت سیل شده سیستان و بلوچستان در مرحله پی کنی، ۶۷۱۲ واحد در مرحله آرماتوربندی، ۵۵۱۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون، ۲ هزار و ۹۰۰ واحد در مرحله اجرای اسکلت، یکهزار و ۶۲۶ واحد در مرحله اجرای سقف، ۶۸۳ واحد در مرحله گچ و خاک و ۴۱۹ واحد در مرحله بهره‌برداری قرار دارند.

منبتی اظهارداشت: در بازسازی واحدهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان از نیروی کار درون استانی استفاده شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار