توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان در خرمشهر

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر از تولید ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان توسط این گروه جهادی خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا مهلی مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر گفت: گروه جوان جهادگران نور خرمشهر بیش از ۶ ماه است که با گسترش ویروس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را در این عرصه آغاز کرده است.

او با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم یک تکلیف است افزود: جهادگران نور با تمام توان در حال خدمت به شهروندان هستند و در زمینه‌های گندزدایی معابر و خیابان‌ها تا تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی فعالیت‌های مختلفی انجام داده‌اند.

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر با اشاره به اینکه گروه جهادگران نور متشکل از ۱۲۰ نفر مرد و زن است اضافه کرد: این گروه در ۶ ماه اخیر بیش از ۲۰۰ هزار ماسک تولید و میان مردم خرمشهر در شهر و روستا‌ها توزیع کرده است.

مهلی توزیع ۱۰۰ هزار بسته بهداشتی از جمله الکل، ژل ضدعفونی و دستکش میان شهروندان را از دیگر اقدامات این گروه جهادی دانست و از بسته‌بندی و توزیع ۵۰ هزار بطری مایع دستشویی جهت بهداشت فردی و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان خبر داد.

او عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مومنانه و مواسات و همدلی این گروه جهادی با همت خیرین توانست بیش از ۱۲۰۰ بسته معیشتی را در ۱۲ مرحله میان نیازمندان توزیع کند.

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر گفت: همچنین در این ایام ماه محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در جهت توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مانند ژل و الکل ضدعفونی ویژه موکب ها، مساجد، حسینیه‌ها و عزاداران حسینی فعالیت جهادی و شبانه روزی داشتیم.

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر تصریح کرد: گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر پیش از این در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آیین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشته و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

مهلی در ادامه خاطرنشان کرد: ما این روحیه جهادی و خدمت را مدیون مردان بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت هستیم.

او در پایان یادآور شد: فعالیت‌های جهادی گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر تا پایان بحران کرونا همچنان ادامه خواهد داشت، همچنین لازم است از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.