رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان:

۱۲ تخت آی سی یو بیمارستان شهید زاده اشغال است

شاکری نژاد گفت: از ابتدای کرونا ۷۰ تخت در بیمارستان شهید زاده آماده خدمات رسانی بود و اکنون ۱۲ تخت مهم‌ترین بخش بیمارستان یعنی آی سی یو اشغال است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قدرت اله شاکری نژاد رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: قبلاً در هفته دو فوتی  مبتلا به بیماری کرونا ویروس در شهرستان داشتیم، اما در حال حاضر هر روز شاهد فوتی بیماران هستیم که این زنگ خطر بزرگی برای شهرستان می‌باشد.

او افزود: رعایت اصول بهداشتی در بهبهان بشدت کاهش چشمگیری داشته است و چند وقتی می‌شود که بهبهان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

شاکری نژاد بیان داشت: از ابتدای کرونا ۷۰ تخت در بیمارستان شهید زاده آماده خدمات رسانی بوده است و اکنون ۱۲ تخت مهم‌ترین بخش بیمارستان یعنی آی سی یو اشغال است به جرأت می‌توان گفت دیگر وقتی نمانده و زمان شروع کار است و همه باید پای کار باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان تصریح کرد: پاساژ‌های ما مناسب نیستند و ازدحام جمعیت منبع انتشار مجدد ان خواهد بود، فست فودی‌های ما یا باید تعطیل شوند و یا فقط بیرون بر باشند اما کافی شاپ‌ها و قلیان سرا‌ها در حال فعالیت هستند و همه باید تعطیل شوند! وضعیت بهبهان قرمز است و همشهریان گرامی باید تمامی مسائل بهداشتی و درمانی را رعایت نمایند.

این مقام مسئول گفت: رعایت اصول بهداشتی در بازارچه‌های محلی مناسب نیست یا باید تعطیل شوند و یا اصلاح شوند و  بانک‌ها در وضعیت مناسبی قرار نگرفته اند و باید مسئولین مربوطه به دنبال چاره‌ای باشند وگرنه باز هم شعبات دیگر بانک‌ها را تعطیل می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار