فرماندار ایذه:

مدارسی که امکان اجرای اصول بهداشتی را ندارند تعطیل می‌شوند

لامی‌زاده گفت: اولویت ما حفظ سلامت مردم است، بنابراین مدارسی که امکان اجرای اصول بهداشتی را ندارند تعطیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی‌زاده فرماندار ایذه گفت: اولویت ما حفظ سلامت مردم است، بنابراین مدارسی که به دلایل مختلف مانند کمبود فضای آموزشی امکان اجرای نکات بهداشتی را ندارند تعطیل می‌شوند.

او با اشاره به فیلم و عکس‌هایی که در روز‌های اخیر از برخی مدارس ایذه منتشر شده بیان کرد: مرکز بهداشت و آموزش و پرورش باید نظارت کاملی بر روند اجرای اصول بهداشتی داشته باشند.

لامی زاده اظهار داشت: مدارسی که به هر دلیل امکان اجرای این اصول را ندارند باید تعطیل شوند، زیرا سلامت دانش‌آموزان برای ما از هرچیزی مهمتر است.

فرماندار ایذه با اشاره به لزوم بازرسی بهداشتی از پاساژها، مراکز خرید و اصناف ایذه ادامه داد: شبکه بهداشت، اداره صمت و پلیس اماکن ایذه تا روز چهارشنبه هفته جاری باید تمام این مراکز را مورد بازرسی قرار دهند؛ اگر موارد بهداشتی مانند زدن ماسک از سوی فروشندگان، ضدعفونی مراکز و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود مجبور می‌شویم نسبت به تعطیلی آن‌ها اقدام کنیم.

این مقام مسئ.ول با تاکید بر تعطیلی پارک‌های سطح شهر ایذه گفت: شهرداری نسبت به خاموش کردن چراغ‌های پارک‌ها اقدام کند و مردم نیز از تجمع در این محل‌ها پرهیز کنند و رعایت موارد بهداشتی در ادارات نیز باید تشدید شود؛ کارمندان ملزم به استفاده از ماسک هستند و همچنین ارایه خدمت به مراجعان منوط به استفاده از ماسک توسط آنهاست. مدیران ادارات نیز نسبت به گندزدایی و ضدعفونی مداوم اداره خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار