دبیرخانه پیگیری تفاهم‌نامه استانداری و ستاد فرمان امام (ره) تشکیل شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دبیرخانه ویژه تفاهم‌نامه ۶۰۰ میلیارد تومانی استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست تشکیل این دبیرخانه اظهارداشت: اواخر مرداد امسال رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه تیمی از معاونان و کارشناسان این ستاد برای بررسی و شناسایی ظرفیت‌های این استان به زاهدان سفر کرد و در نهایت این سفر با امضا تفاهم نامه‌ای بین استانداری و این ستاد خاتمه یافت.

او بیان کرد: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی سه سال در بخش‌های مختلف سیستان و بلوچستان با بیش‌از۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نزدیک به ۲۴ هزار طرح را افتتاح خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این میزان سرمایه گذاری برای بیش‌از۷۴ هزار نفر اشتغال به همراه دارد که با توجه به نقش و تاثیر این تفاهم‌نامه در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان با هدف پیگیری اجرایی شدن مفاد این تفاهم دبیرخانه‌ای ویژه بدین منظور تشکیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار