آلودگی و یا آب در بنزین، در جایگاه‌های سوخت قشم واقعیت دارد؟

دادستان عمومی و انقلاب قشم در خصوص مسئله آلودگی و یا آب در بنزین، در جایگاه‌های سوخت قشم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صفایی دادستان عمومی و انقلاب قشم بیان داشت: در پی رسیدن خبرها و گزارش‌های مردمی مربوط به آلودگی و آب در بنزین عرضه‌شده در این شهرستان، بازرسانی به همراه نماینده دادستان و کارشناس مربوط به این مراکز اعزام شدند تا با نمونه‌برداری و انجام آزمایش به این خواسته عمومی رسیدگی شود.

او ادامه داد: بر اساس گزارش کارشناسی و آزمایش‌های به‌عمل‌آمده، هیچ‌گونه آلودگی و یا آب در بنزین موجود در جایگاه‌های سوخت این شهرستان مشاهده نشده است، با این ‌وجود چنانچه جایگاه خاصی مدنظر شهروندان باشد، ما آماده بررسی مجدد خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب قشم عنوان داشت: همچنین دستور لازم جهت پلمب نمودن جایگاه‌هایی که دارای هرگونه آلودگی و یا آب در بنزین عرضه‌شده داشته باشند، صادر شده و در صورت مشاهده، با نصب بنر در محل جایگاه خاطی، مراتب به اطلاع شهروندان گرامی خواهد رسید.

 مدتی است صیادان و رانندگان قشمی از کیفیت بنزین عرضه‌شده در جایگاه‌های سوخت شهرستان قشم گلایه‌مند بوده و اعلام کرده بودند که به دلیل استفاده از این بنزین نامرغوب، خسارت زیادی به موتور شناورها و خودروها وارد شده است.

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان نیز در این خصوص اعلام کرده بود که با توجه به اینکه اقدامات کنترلی و نظارتی روی فرآورده‌های قابل‌تولید، مثل بنزین از مخازن مبدأ در بندرعباس حین بارگیری و تخلیه توسط شناورهای سوخت‌رسانی به جزیره و حتی هنگام انتقال به شرکت نفت ناحیه و بعد از آن با انتقال توسط خودرو سوخت‌رسان به جایگاه‌ها، همواره توسط کارشناسان کنترل کیفیت این شرکت انجام می‌شود، امکان ارائه فرآورده‌های آلوده و غیراستاندارد عملاً غیرممکن است.

صادقیون همچنین عنوان نموده بود که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، آمادگی دارد تا پس از دریافت گزارش شهروندان گرامی، کارشناسان خود را به جایگاه‌های مورد شکایت اعزام کرده و کیفیت فرآورده را از هر لحاظ به‌طور جداگانه مورد بررسی قرار دهند.
 در این زمینه شماره ۰۰۹۶ ۲۷ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایت‌های شهروندان گرامی در خصوص نارضایتی از فرآورده‌های سوختی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.