بارش رگباری باران در نیمه شمالی خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری و پراکنده باران همراه با کاهش دما برای امروز در نیمه شمالی خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: به دنبال افزایش ابر در شمال غرب خراسان رضوی احتمال بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در مناطق کوهستانی وجود دارد.

او افزود: میانگین دمای هوای امروز خراسان رضوی به طور نسبی نسبت به روز‌های گذشته کاهش یافته و تا پایان این هفته تغییرات محسوسی ندارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین ساعات ۲۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش دارد.

فاروقی بیان کرد: طی این مدت وزش باد پدیده غالب در خراسان رضوی شناخته شده است که در مناطق بادخیز و نیمه جنوبی و جنوب شرقی استان همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.