فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد:

وضعیت نظامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، وضعیت دفاعی و نظامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد و اقتدار و توانمندی لازم در همه عرصه‌های مختلف را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد دوشنبه ٣١ شهریور در آیین آغاز هفته دفاع مقدس که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمنان ایران با تشکیل ائتلاف تلاش می‌کنند مانع تداوم پیشرفت انقلاب و قدرت منطقه‌ای آن شوند، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، وضعیت دفاعی و نظامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد و اقتدار و توانمندی لازم در همه عرصه‌های مختلف را دارد.

او ادامه داد: مرور و بازخوانی خاطرات دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای عظیم و نیاز راهبردی برای نسل جوان محسوب می‌شود و به مثابه دانشگاهی بزرگ است که می‌تواند آن‌ها را در توسعه گام دوم راسخ‌تر کند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد افزود: جنگ تحمیلی با توطئه غربی و فریب رژیم بعثی آغاز شد و اگرچه خسارت‌های زیادی به کشور وارد کرد، اما دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی پیش روی انقلاب از جمله اثبات دشمنی قدرت‌های غربی با انقلاب را نشان داد؛ خصومتی که با گذشت چهار دهه از انقلاب حتی به بهای بی اعتبار شدنشان در نظام جهانی، همچنان ادامه دارد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی تصریح کرد: انقلاب ثابت کرد که در ابتدای گام دوم با جوانان انقلابی و تجربه پیشکسوتان و مقاومت مردم از چالش‌ها به سلامت عبور کرده است.

رضایی اضافه کرد: توانمندی دفاعی امروز ایران از تجربیات دفاع مقدس و رهبری داعیانه معمار انقلاب و رهبر معظم انقلاب، خون پاک مطهر شهدا و حمایت و مقاومت مردم ایران نشات می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار