رقابت دیدنی بین پورشه ۹۱۱ توربو S و مک لارن ۶۰۰LT

پورشه ۹۱۱ توربو S کوپه و مک لارن 600LT Drag Race با هم در یک مسابقه به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازنده خودروی پورشه ( F. Porsche AG) یک تولید کننده اتومبیل آلمانی است که در زمینه تولید اتومبیل‌های اسپرت با عملکرد بالا، شاسی بلند و سدان تخصص دارد. این شرکت خودروسازی، پورشه ۹۱۱ توربو S را که یکی از قوی ترین خودروهای دنیا محسوب می شود را تولید کرده است.

قطعاً شکست دادن یک هاچبک تندوتیز در مسابقه اتومبیل رانی بسیار خوب است، اما تیم Carfection برنامه بهتری برای تست ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ داشت و یک مسابقه اتومبیل رانی بین پورشه و سوپرکار مک لارن ۶۰۰LT برگزار کرد. پورشه ۹۱۱ توربو S یکی از چشمگیرترین اتومبیل‌های جدید است.

رقابت دیدنی بین پورشه 911 Turbo S و مک لارن 600LT Drag Race

پورشه ۹۱۱ توربو S مجهز به یک موتور ۳.۸ لیتری با قدرت ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۶۱۹ نیوتون متر است که از نظر پرفورمنس تقریبا با هر محصول دیگری در دنیا برابری می‌کند. این موتور فوق العاده با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۸ سرعته PDK پورشه همراه است.

رقابت دیدنی بین پورشه 911 Turbo S و مک لارن 600LT Drag Race

به منظور اطمینان از چسبندگی و شتاب گیری عالی، ۹۱۱ توربو S دارای سیستم چهار چرخ محرک به همراه هدایت گشتاوری است. این ویژگی‌های عالی باعث می‌شوند پورشه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای را ثبت کند. می‌توان برای شمردن ویژگی‌های خوب این سوپر اسپورت هفته‌ها وقت صرف کرد.

رقابت دیدنی بین پورشه 911 Turbo S و مک لارن 600LT Drag Race

مک لارن ۶۰۰ LT هم سلاحی مخوف در پیست اتومبیل رانی محسوب می شود. نیروگاه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی این خودرو  قدرت ۵۹۲ اسب بخار و گشتاور ۶۱۹ نیوتون متری تولید می‌کند. این نیرو  از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود.

رقابت دیدنی بین پورشه 911 Turbo S و مک لارن 600LT Drag Race

اگر پیست اتومبیل‌رانی کمی طویل‌تر باشد، شاید رقابت بین پورشه ۹۱۱ توربو S و مک لارن ۶۰۰LT نتیجه دیگری داشته باشد، اما در مسیرهای کوتاه‌ هیچ خودرویی نمی‌تواند حتی چراغ‌های جلوی ۹۱۱ توربو S را ببیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
رقابت واقعی می خواهید
فقط رقابت بین پراید ۱۱۵ و آریسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
پورشه مال كمپاني فولكس واگنه
آخرین اخبار