اینچه درگاهی: شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم/ تست کرونای هیچ کدام از ورزشکاران ژیمناستیک مثبت نشده است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشورمان در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشورمان در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش، اظهار داشت: من امروز به دعوت ستاد مقابله با کرونا در ورزش به این جلسه آمدم. ابتدای مراسم فکر می کنم نسبت حضار به ظرفیت سالن، نابرابر بود، به همین دلیل این موضوع را به مسئولان گوشزد کردم.

او افزود: گزارشی از تدوین شیوه نامه های بهداشتی مخصوص ژیمناستیک را به مسئولان ارائه دادیم. ما این شیوه نامه را بعد از اینکه اجازه فعالیت ورزشی صادر شد، تدوین کردیم و آن را برای فدراسیون جهانی ژیمناستیک ارسال کرده ایم. خوشبختانه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تاکنون هیچ کدام از ورزشکاران این رشته به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

قول کسب سهمیه المپیک را نمی دهم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد شرایط ملی پوشان کشورمان، گفت: مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم که آخرین رقابت برای کسب سهمیه المپیک هم به حساب می آید. شانس کسب سهمیه المپیک را داریم زیرا برای آن زحمات زیادی کشیده شده است. اواخر اسفندماه سال ۱۳۹۹ و اوایل فروردین ماه سال ۱۴۰۰ این مسابقات برگزار می شود.

او اضافه کرد: قول دادن برای کسب سهمیه المپیک سخت است، زیرا کسب مدال در ژیمناستیک به ثانیه ها بستگی دارد. قهرمان چند ساله این رشته هم ممکن است با کوچک ترین اشتباه، قهرمانی را از دست بدهد. ما در کسب سهمیه المپیک در بخش خرک حلقه، رنکینگ ۳ را در اختیار داریم.

در حال رایزنی برای کسب مجوز برگزاری اردوی حضوری هستیم

اینچه درگاهی در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی، بیان کرد: بلافاصله پس از اینکه مجوز فعالیت ورزشی صادر شد، اردوهای تیم ملی را به صورت آنلاین و مجازی برگزار کردیم. اردوی آخر ما تازه به پایان رسیده و در حال رایزنی برای کسب مجوز برگزاری اردوی حضوری هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.